SMO چیست؟
نوشته شده توسط : عباسی

سئو سایت  


SMO مخفف واژه Social media optimization میباشد و در معنای سئو شبکه‌های‌مردمی است.
SMO تأثیر مستقیمی روی محبوبیت (Popularity) وب سایت شما در وب میگذارد. تمجید اصلی SMO این میباشد، هنگامی که شما مطلبی را در وبسایت و یا این که اکانت کاربری تجاری خویش قرار می دهید و مردم نسبت به مقاله شما برخورد نشان میدهند به‌این معنا میباشد که مقاله شما مهم و تأثیر گذار واقع گردیده و در چنین قوانینی گوگل اهمیت ویژه ای به وب سایت شما می‌دهد.

SMO
SMO چه‌گونه روی تارنما تأثیر میگذارد؟
شبکه‌های‌اجتماعی با دو گونه اکانت کاربری فعالیت میکنند. (اکانت کاربری تجاری و اکانت کاربری فردی) هرکدام از این اکانت ها تأثیر منحصر به فرد به خودشان را روی وبسایت شما می‌گذارند. مطالب شما می بایست در هر دو مدل اکانت های کاربری قرار گیرد و هرکدام به گونه ای جدا روی بهینه سازی وبسایت و محبوبیت وب سایت تأثیر می‌گذارند.
گوگل به نیکی می‌تواند کار وب سایت در شبکه‌های‌مردمی را تحقیق کند. مطالب ، تصاویر و ویدئوها کلیه برای گوگل قابل شناسایی میباشند، هم چنین واحد سنجش دنبال کنندگان حقیقی و واقعی تارنما در شبکه‌های‌اجتماعی از لحاظ گوگل بسیار مهم میباشد و به وب سایت برای عمل در شبکه‌های‌مردمی بها بیشتری میدهد.
مراد از Social media optimization اشتراک گذاری مطالب در اکانت کاربری فردی میباشد ، SMO فقط در هنگامی تاثیر گذار خواهد بود که مطالب و یا این که محصولاتی که در آن قرار میگیرد برای استفاده کننده جذابیت داشته باشد تا آن مقاله را با سایرافراد یا این که در اکانت کاربری فردی خویش به اشتراک بگذارد.
به طور کلی برخورد یوزرها نسبت به مقاله شما مشتمل بر این میباشد که چه قدر لایک می‌کنند ، چه مقدار کامنت می‌گذارند و چه مقدار مقاله شما به اشتراک گذارده می‌گردد. بیشترین تأثیر گذاری برای این برخورد ها را Facebook و Google+ می‌گذارند که در‌پی اضافه درباره با آنها توضیح می‌دهیم.

اضافه بخوانید : (SMM) بازاریابی در شبکه های مردمی چه‌گونه ما‌را به هدفمان میرساند؟


تأثیر دکمه های اشتراک گذاری سریع در شبکه های مردمی
به کار گیری از این دکمه ها و اشتراک گذاری مطالب در شبکه های مردمی مثل گوگل پلاس ، رخ‌بوک و توییتر به طور کاملً مرتبه شمارا در seo جا به جا خواهد کرد.
به کار گیری از این دکمه ها در مرزوبوم های بیرون از جمهوری اسلامی ایران اضافه مرسوم میباشد و متأسفانه در مرز و بوم ما زیاد به به کار گیری از این دکمه ها اهمیت نمی دهند. با این درحال حاضر در شرایطی که حتی تعداد یه خرده از مطالب شما به اشتراک گذارده شود گشوده هم بی تأثیر وجود ندارد و سود رضایت بخشی خواهد گذاشت.

باز بینی شبکه‌های‌اجتماعی و تأثیر آن‌ها بر seo وبسایت
شبکه‌های‌اجتماعی متعددی درگیر عمل می‌باشند و به کار گیری از هرکدام به طوری خالی از لطف وجود ندارد. در‌این میان کانال هایی می‌باشند که تأثیر بیشتری روی seo می‌گذارند. به‌دنبال به توضیح درباره با این ابزارها می‌پردازیم.

SMO
گوگل پلاس تأثیر +Google بر بهینه سازی تارنما
در یک سری سال پیشین گوگل پلاس تأثیر بسیار نیکی روی seo وبسایت می گذاشت به نحوی که با سپری شد کمتر از یک روز شما فیض ی تأثیر آن را روی سکو سایتتان مشاهده می کردید.
تأثیر گوگل پلاس هنوز از دربین نرفته میباشد اما کمتر از قبلی گردیده با این وجود صرفا کافی میباشد در گوگل پلاس مطالب سایتتان را به اشتراک بگذارید و این مسئله را آزمون فرمائید.
در پروفایل های گوگل پلاس میتوانید هر تعداد لایک ، کامنت و اشتراک گذاری داشته باشید. این قضیه را نیز در لحاظ داشته باشید که گوگل پلاس کانال اجتماعی خویش گوگل و پایین لحاظ گوگل میباشد پس مطمئن باشید به آن اهمیت ویژه ای خواهد بخشید.

بیش تر بخوانید : آیا گوگل پلاس آینده بهینه سازی خواهد بود؟


فیسبوک تأثیر Facebook بر بهینه سازی وبسایت
چهره‌بوک تأثیر مثبت و خیر و خوبی روی بهینه سازی وبسایت شما میگذارد با تست و باز‌بینی اهمیت صورت‌بوک ، خودتان نیز تأثیر آن را به وضوح خواهید مشاهده کرد.
توصیه میکنیم ورقه تجاری بسازید و مطالبتان را به صورت بی واسطه در ورقه تجاری قرار دهید.
اشتراک گذاری در کاغذ فردی نیز بسیار تأثیر گذار میباشد به دلیل آنکه برخورد استفاده کننده نسبت به مطالب خوب وبسایت به حساب می آید.
میتوانید در صفحه ها تجاری و یا این که فردی خویش کلیپ قرار دهید. نشر بی واسطه کلیپ در چهره‌بوک و هم چنین لینک و پیوند به چنگ آوردن از یوتیوب بسیار تأثیر گذار میباشد توصیه می‌کنیم ویدئوی خویش را در یوتیوب تکثیر دهید و در رخ‌بوک به اشتراک بگذارید. این فعالیت تخت گاز Index وبسایت ، seo و محبوبیت سایتتان بسیار تأثیر نیکی می‌گذارد.


تویتر تأثیر twitter بر seo تارنما
توییتر نیز مانند دیگر کانال ها قادر است به بهینه سازی وب سایت شما یاری دهد البته تأثیر توییتر به اندازه ی کانال های دیگر وجود ندارد. با این حالا در شرایطی‌که قصد دارید که از این کانال هم به کار گیری فرمائید بایستی مطمئن باشید که یوزرها مطلبتان را با تعداد بالا به اشتراک خواهند گذاشت. در‌حالتی که (retweet) ریتوییت بالا برای مطالبتان صورت بپذیرد تأثیر بسیار نیکی روی seo وب سایت خواهد گذاشت.

سفارش میکنیم در حالتی‌که قصد استعمال از توییتر را دارید در‌این کانال اجتماعی به طور کاملً فعال ظواهر گردید.


لینکدین تأثیر Linkedin بر seo وبسایت
لینکدین شایسته ترین فضا برای قرار دادن مقاله ها شماست. شایسته ترین به کار گیری ای که می‌توانید از این کانال اجتماعی داشته باشید این میباشد که نوشته‌ی‌علمی ای بنویسید و آن را در لینکدین منتشر نمائید. تأثیر لینکدین بسیار زیاد میباشد و سوشیال سیگنال بسیار قدرتمند ای میباشد.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: